Breaking News
Loading...
Monday, February 1, 2016

Semasa berada di lorong membelok ke kanan, tiba-tiba kereta Myvi bergerak terus dan tidak membelok ke jalan yang sepatutnya mngikut arah jalan yang betul.


Semasa kereta ini bergerak, hampir melangar kaki aku tetapi aku sempat mengelak dengan mengangkat kaki dan tampan tangan aku tepuk pada cermin tepi sebelah belakang kereta Myvi untuk beritahu mereka yang aku kat sebelah tapi dengan selamber saja dia terus gerak tanpa menghiraukan aku yang hampir terjatuh.


Lepas tu, Myvi berkenaan berhenti di depan, aku pun pi. Aku tanya kenapa jalan terus? Sepatutnya jalan tu membelok ke kanan. Dan dengan selamba juga dia jawab,


"Kau tak ada otak ka tepuk kereta aku ikut aku la nak jalan terus bleh jalan ja jalan tu!"


Aku pun cakap anak panah tunjuk belok ke kanan, bukan jalan terus. Kalau langgar aku macam mana?


Minah keberet ini jawab,


"Kalau langgar kau pun, aku boleh bayar la! Kau bodoh yang kau tepuk kereta aku kenapa?! Dah la kau tu pakai motor jer dah la macam Kiki."

0 comments:

Post a Comment

 
//Image SEO Script by - Bloggingtipsbyakash.blogspot.com