Breaking News
Loading...
Tuesday, January 26, 2016

Keringat jantan aku deras mengalir keluar. Agaknya darah pendekar pun seakan kerasukan meminta aku bertukar. Pencak anak jantan aku seakan menyeru untuk membukal angkah. Namun satu tangan dari belakang menepuk bahu aku seakan menyuruh aku tunggu dan lihat. 



"Sakitlah wei! Sakitlah babi!" jerit isterinya sambil menangis teresak-esak.



Aku berdua terus maju sehingga berada di hadapan rumahnya sambil sengaja aku berbatuk mematikan pandangan tajam aku pada suaminya. Suaminya seakan faham dan berhenti memukul dan mengarahkan isterinya masuk. Kemudian kami beredar. 



Mereka kerap bergaduh, cuma aku tidak pernah nampak isterinya dipukul seteruk itu. Polis pun sudah beberapa kali datang ke rumah itu. Namun aku pun tidak tahu apa penyelesaiannya.



Sebab itu, nampak tak apa yang perempuan itu maki apabila dia dipukul oleh suaminya?

"Babi" dan "Bodoh"



Aku tak menyalahkan isterinya sebab siapa yang tahan kalau kena pukul dengan helmet? Ditambah pula dengan kekuatan kudrat lelaki, boleh meninggal dibuatnya.

0 comments:

Post a Comment

 
//Image SEO Script by - Bloggingtipsbyakash.blogspot.com