Breaking News
Loading...
Tuesday, January 26, 2016

Difahamkan beliau Guru yang dikenali sebagai #farah wahidah bertugas di sebuah sekolah rantok serawak telah mengambil cuti sakit dari sekolah berkenan sebelum kejadian yang menimpa guru itu berlaku.

%#Satu status bertarikh 14 februari 2015 mangsa telah #memuat naik satu status yang menyatakan badannya panas,dan sakit kepala kemudian di akhiri dengan memohon maaf kepada semua rakannya.
#kemudian satu nota kecil telah ditinggalkan beliau sebelum membakar dirinya dalam sebuah kereta proton.

%#Ning aku nak bakar iblis ni hidup hidup,iblis tak boleh duduk #serumah dengan orang yang hidup.menimbulkan pergaduhan nanti.selamat tinggal tulis arwah dalam nota kecil.

#Setelah kejadian menimpa arwah beberapa rakannya saudara mangsa juga mengatakan mangsa telah diganggu mahluk halus sehingga menyebabkan beliau bertindak #sedemikian.

#Bapa mangsa Ali Mikram 62 tahun mengatakan dia menyadari kebakaran itu berlaku kira kira pukul dua pagi setelah dikejutkan dengan dentuman kuat letupan kereta dan melihat #cahaya api menerusi tingkap rumahnya.

%#Pada awalnya saya tidak menyangka anak saya berada dalam kereta kemudia saya mengejutkan anak lelaki saya untuk memadam kebaran menggukan air.

0 comments:

Post a Comment

 
//Image SEO Script by - Bloggingtipsbyakash.blogspot.com